مجتمع تـوریستی، رفاهی کوهسنگی - سازه برتر



 

مجتمع تـوریستی، رفاهی کوهسنگی

پـروژه مجتمع تـوریستی، رفاهی کوهسنگی آبادگران در زمینی به مساحت 47 هکتار در ارتفـاعـات غـربی کوهسنگی و مشرف به شهر مقدس مشهد و حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در دست احداث می‌باشد. وضعیت طبیعی زمین و ارتفاعات موجود، نزدیکی به محور جاده آسیایی و دسترسی سریع و آسان به حرم مطهر، فرودگاه و پایانه مسافربری مرکزی شهر و همچنین فـاصله منطقی ایـن مجموعه از هسته مرکزی شهر که موجب ایجاد شرایطی کاملاً سالم و آرام از لحاظ عدم آلودگی هوای جوی و صوتی گشته، موقعیت ویژه ای را فـراهم نموده است.

 

ارتبـاط و دسترسی بـه این مجـموعه از 2 نقطه پیش بینی شده است؛ اول از جـاده آسیایی و دوم از طریق بلوار 45 متری شهـرک طالقانی. پروژه کوهسنگی مشهد طبق پروانه مـخوذه، 138807 مترمربع مجاز به احـداث بنـا  می باشد که از ایـن متـراژ 72264/5 متـرمـربع در حـال حـاضر ساخته شده و دارای پایان کار سفت کاری می باشد

 

از 66542/5 مترمربع باقیمانده نیز 33928 مترمربع جهت احداث هتل 7 ستاره تخصیص داده شده است، که در مرحله تهیه نقشه ها و طی مراحل اداری می باشد. استقرار و جـانمـایی کـاربری هـای پروژه به دو بخش تقسیم شده که یک بخش عمومی و خدماتی و بخش دیگر به واحدهای اقامتی اختصاص یافته است.

 

کاربری های اقامتی در بلندترین نقاط مجموعه و با فاصله زیاد از قسمتهای عمـومی قـرار گرفته و جانمایی آنها به نحوی است که از سر و صدا و شلوغی دور بوده و محیط ساکت و آرامی برای گذران اوقات فراغت فراهم می آورد. کاربری های اقامتی پروژه در دو قالب ویـلایی و آپارتمانی در نظر گرفته شده است.

 

حجم: 855 KB

فرمت: word

رمز: www.saze20.ir

دانلود