جزئیات طرح خرید مسکن قسطی - سازه برتر



جزئیات طرح خرید مسکن قسطی,خرید مسکن قسطی,خرید مسکن,

جزئیات طرح خرید مسکن قسطی

روزنامه ایران در شماره پنجشنبه ششم آبان در تشریح تیتر نخست با اشاره به توافق چند ماه پیش بانک مسکن و انبوه سازان برای فروش قسطی مسکن، نوشت: طبق آخرین مذاکرات صورت گرفته قرار شده مردم به صورت مستقیم با انبوه سازان مذاکره کنند و دیگر برای پیش پرداخت اولیه و مدت زمان اقساط هیچ قانونی وجود ندارد. نکته دیگر آنکه مبنای نرخ سود در فروش قسطی مسکن نرخ تورم همان سال است.

این روزنامه با بررسی عنوان خیمه برف پاییزی در پنج استان، آورد: با ورود جبهه هوای سرد در شمال و شمال غرب کشور بارش برف و باران پاییزی در برخی استان‌های غربی آغاز شده است و خیلی از شهروندان برای تامین گرمای منازل خود رو به استفاده از وسایل گرمایشی و البسه گرم آورده‌اند. بارش برف در چند روز اخیر باعث شده علاوه بر غافلگیری مردم، در تردد آنها نیز مشکلاتی رخ دهد و بنابر اعلام رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، بارش برف و باران در محورهای پنج استان کشور ادامه دارد.

.

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند:

روزنامه ایران در صفحه نخست با انتخاب عنوان امیدواریم دبیر کل بعدی سازمان ملل از استقلال این جایگاه حفاظت کند، نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سائولی نینیستوو رییس جمهوری فنلاند عدم توجه سازمان ملل به مسأله آغازگر تهاجم در جنگ رژیم صدام با ایران را از عوامل طولانی شدن آن جنگ برشمردند و گفتند: البته چندین سال پس از پایان جنگ تحمیلی، دبیرکل وقت سازمان ملل که انسانی با وجدان و شجاع بود، صدام را به‌عنوان آغازگر جنگ معرفی کرد.

ایشان از همین زاویه مواضع دبیرکل کنونی سازمان ملل را مورد انتقاد قرار دادند و افزودند: دبیرکل سازمان ملل به صراحت اعلام کرد که به دلیل وابسته بودن این سازمان به پول دولت سعودی، امکان محکوم کردن کشتار کودکان یمنی وجود ندارد که این نشان‌دهنده وضع اخلاقی اسفبار سیاستمداران بین‌المللی است و امیدواریم دبیرکل بعدی سازمان ملل بتواند از استقلال این جایگاه حفاظت کند.

حمله ارتش سوریه به متحدان ترکیه، دیگر عنوان این روزنامه به شمار می رود، در تشریح این مطلب می خوانیم: در حالی که با وجود اوضاع پیچیده نبرد در حلب، نگاه‌ های جهانی بیش از هر زمانی بر عملیات آزادسازی موصل متمرکز شده، وزیر دفاع آمریکا می گوید کشورش عملیاتی را برای آزادسازی «رقه» از کنترل داعش آغاز کرده است.

همزمان با بالا گرفتن تنش‌ها میان ترکیه و سوریه، روز گذشته بالگردهای ارتش سوریه برای نخستین بار از زمان تجاوز نظامی آنکارا به خاک سوریه، به مواضع شبه نظامیان وابسته به ترکیه حمله کرد.

آنکارا می‌گوید با وجود این حمله به عملیات خود در خاک سوریه ادامه خواهد داد. اشتون کارتر وزیر دفاع امریکا اعلام کرده عملیات آزادسازی رقه، مرکز خلافت خودخوانده داعش در سوریه را آغاز کرده است.

.

حمایت فراکسیون‌های امید و مستقلین از سه وزیر پیشنهادی

روزنامه ایران با درج عنوان حمایت فراکسیون‌های امید و مستقلین از سه وزیر پیشنهادی، آورد: رایزنی‌های رأی اعتماد هفته آینده مجلس با حضور دو وزیر در فراکسیون‌های بهارستان دنبال شد.

دانش آشتیانی و صالحی امیری میهمان فراکسیون‌های «امید»، «مستقلین» و «زنان» بودند. با وجود این در میان برنامه‌های بهارستانی‌ها هنوز هیچ نشانه‌ای از نشست مشترک فراکسیون اصولگرایان ولایت با این سه وزیر پیشنهادی دیده نمی شود.

البته برخی اصولگرایان از ابتدای هفته جاری درباره این سه چهره با مواضعی انتقادی صحبت کرده‌اند. در جمع فراکسیون مستقلین مجلس به نظر می‌رسد اوضاع برای رای‌آوری سه وزیر پیشنهادی مناسب باشد.

غلامعلی جعفرزاده، نایب رییس فراکسیون مستقلین این نشست را در گفت‌وگویی با «خانه ملت» خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت که در این جلسه «نمایندگان از دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود گفتند که وزیر پیشنهادی قول داد نسبت به رفع این نگرانی‌ها گام بردارد.»

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های ««طریق عشق»، اثر پرفروش بازار موسیقی کشور»، «شاخص بورس 79 هزار واحدی شد»، «اشتغال معلولان در میزگرد «ایران»/ معلولان کفش آهنی پاره می‌کنند اما بیکارند» و «نوشتاری از سید عبدالله انوار/ مردی از جنس فرهنگ» پرداخت. .

منبع: ایرنا
. ———————————————————————————

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت بررسی پی گسترده و شمع، مهندسی پی

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفکیکی بیش ۱۰۰۰ متر مربع

مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان بطور کامل

قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

——————————————————————————— .  width= فروشگاه فایل.