دانلود پاورپوینت عایق صوتی وحرارتی پشم سنگ - سازه برتر



دانلود پاورپوینت عایق صوتی وحرارتی پشم سنگ,پاورپوینت عایق صوتی وحرارتی پشم سنگ,عایق صوتی وحرارتی پشم سنگ,

دانلود پاورپوینت عایق صوتی وحرارتی پشم سنگ

در این مطلب از سازه برتر به همراه شما کاربران عزیز به پشم سنگ و اینکه چه خصوصیاتی دارد و قابلیت رسانایی آن می پردازیم.

.

پشم سنگ چیست ؟

پشم سنگ که در زبان انگلیسی Rock Wool نامیده می شود جزو خانواده های حرارتی متشکل ازالیاف معدنی است به همین دلیل گاهی به آن Mineral Wool هم اتلاق می شود.

ماده ی اولیه ی اصلی برای تولید این عایق سنگ بازالت، از گروه سنگ های آذرین است که بازمانده ی فعالیت های آتشفشانی است و در کشور ما به وفور یافت می شود.

تکنولوژی تولید پشم سنگ دارای روشی پیشرفته و اصولی ساده است. ابتدا سنگ بازالت در دمای 1500 درجه سانتیگراد ذوب می شود و به صورت سیلیکات های مذاب در می آید سپس با روش خاصی به الیاف بسیار ظریف به قطر 6 تا 8 میکرون تبدیل می شود مجموعه این الیاف میکروسکوپی عایق پشم سنک را تشکیل می دهد.

عایق پشم سنگ با شکل ها و ساختارها ی مختلف در ساختمان های مسکونی،مجتمع های پترو شیمی پالایشگاه های نفت و گاز،نیروگاه ها و صنایع سنگین به عنوان عایق حرارتی و صوتی کاربرد گسترده دارد علاوه بر آن پشم سنگ توانایی خوبی در تامین و حفظ مواد لازم برای رشد و نمو گیاهان دارد . به همین دلیل در کشاورزی بدون خاک نیز کاربرد فراوانی پیدا کرده است

.

خواص کلی :

مهمترین ویژگی پشم سنگ مقاومت استثنایی آن در برابر آتش است.پشم سنگ آتش گیر نیست و مشتعل نمی شود در نتیجه به عنوان نوعی حفاظ در برابر آتش شناخته شده است . به همین دلیل در اکثر کشورها تخفیف  ویزه ای در مورد بیمه ساختمان هایی که با پشم سنگ عایق شده باشند قائل شده است.

.

 /> <span style=دانلود پاورپوینت عایق صوتی وحرارتی پشم سنگ  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 1.618 KB</span>

<span style=. ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت اقلیم در معماری

دانلود پاورپوینت تزئینات در معماری

دانلود پاورپوینت معماری اهرام ثلاثه مصر

دانلود پاورپوینت محوطه سازی

دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری

——————————————————————————— .  width= فروشگاه فایل.