150 هزار خانوار کمیته امداد امام (ره) مسکن ندارند - سازه برتر



مسکن,خرید مسکن,اخبار مسکن,

150 هزار خانوار کمیته امداد امام (ره) مسکن ندارند

شهرکرد - مشاور رئیس و مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 150 هزار خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد مسکن ندارند.

ابراهیم بازیان روز سه شنبه تامین مسکن را از برنامه های کمیته امداد اعلام کرد و افزود: همچنین 350 هزار واحد مسکونی مددجویان نیازمند بهسازی و نوسازی است.

وی ادامه داد: به دنبال جذب اعتبارات دولتی و کمک خیران برای رفع این نیازها طی برنامه سه تا پنج ساله هستیم

وی از اختصاص 4 هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش تامین مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: 42 درصد این کمک ها دولتی است که 60 درصد آن تخصیص یافته است.

بازیان ادامه داد: همچنین 36 درصد از اعتبار 4 هزار میلیارد ریالی از محل منابع اختصاصی کمیته امداد و 21 درصد از محل کمک های مردمی و صندوق صدقات است.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به احداث و بهره برداری 20 هزار واحد مسکن و تعمیر 25 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی مددجویان در سال جاری افزود: در 6 ماه نخست امسال 40 درصد این برنامه محقق شده است و مصمم به تحقق کامل این برنامه تا پایان سال جاری هستیم.

بازیان همچنین از آمادگی کمیته امداد برای خریداری واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در سطح کشور خبر داد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با بهره گیری از همه امکانات بتوان مددجویان را صاحب خانه کرد، چرا که بهره مندی از مسکن می تواند عامل جلوگیری از فقر اقتصادی و ناهنجاری های اجتماعی باشد.

.

منبع: ایرنا
. ———————————————————————————

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت بررسی پی گسترده و شمع، مهندسی پی

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفکیکی بیش ۱۰۰۰ متر مربع

مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان بطور کامل

قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

——————————————————————————— .  width= فروشگاه فایل

.