مهندسان برای افزایش عمر مفید ساختمان راهکار ارائه کنند - سازه برتر



ساختمان,عمر مفید ساختمان,نظام مهندسی ساختمان

نماینده مجلس:

مهندسان برای افزایش عمر مفید ساختمان راهکار ارائه کنند

نماینده شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه صنعت ساخت و ساز، استفاده از مصالح استاندارد الزامی است و مهندسان باید در جهت افزایش عمر مفید ساختمان تلاش کنند.

علی رضا ابراهیمی در دیدار با اعضای هیات مدیره این سازمان در گرگان افزود: آسیب های جانی و مالی حوادث در ساختمان ها ناشی از رعایت نکردن مقررات ملی ساختمان است و کاهش این تلفات نیازمند ترویج اجرای قانون می باشد. این نماینده مجلس ادامه داد: تلاش مهندسان حوزه ساختمان برای اجرای کامل مقررات نه تنها در بخش فنی بلکه در مولفه های دیگر اجتماعی هم تاثیرگذار است.

وی همچنین بیان داشت: مردم باید احساس کنند در مقابل هزینه های پرداختی خدمات مناسبی دریافت خواهند کرد. ابراهیمی در ادامه با اشاره به ظرفیت مطلوب بخش مهندسی گلستان، گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکل تامین اجتماعی مهندسان صنعت ساختمان به کار خواهد بست.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: یکی از راه های حل مشکل اشتغال مهندسین حوزه ساخت و ساز ؛ افزایش دایره ارائه خدمات به این قشر از جامعه است. سیدمجتبی موسوی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که به این مهم توجه نمایند و افزود: خروج از رکود در صنعت ساختمان نیاز به همکاری و همیاری همه نهادها از جمله مجلس شورای اسلامی دارد.

نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان نیز با اشاره به ظرفیت های فنی تخصصی مهندسان این حوزه اظهارداشت: رفع بیکاری مهندسان دانش آموخته دانشگاه ها و اجرایی شدن اشتغال آنان ؛ نیازمند همکاری همه نهادها از جمله قوه مقننه می باشد. محمدرضا آلوستانی همچنین یکی از مشکلات صنعت ساختمان را ورود افراد غیر متخصص بیان کرد.

.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان

. ———————————————————————————

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت بررسی پی گسترده و شمع، مهندسی پی

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفکیکی بیش ۱۰۰۰ متر مربع

مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان بطور کامل

قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

——————————————————————————— .  width= فروشگاه فایل.