آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ - سازه برتر



[caption id="attachment_12047" align="alignnone" width="500"]معماری , تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش از پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه شما هستیم.

در این آموزش در طول 18 دقیقه کار را با یک رندر خام از یک ساختمان بدون محیط اطراف شروع می کنیم و در انتها صحنه ای هیجان انگیز و فوق العاده جذاب پیش رو خواهیم داشت.

این آموزش به وضوح اهمیت پست پروداکشن و قدرت فتوشاپ در زمینه معماری را به نمایش می گذارد. بهتر است به این نکته توجه شود که در زمینه معماری ، اهمیت استفاده از فتوشاپ کمتر از نرم افزارهای سه بعدی نمی باشد، چه بسا در پروژه هایی شبیه به این آموزش عمده کار یک پروژه در پست پروداکشن فتوشاپ انجام می شود.

افزودن محیط و هماهنگ سازی با صحنه ، ایجاد افکت های نوری ، ایجاد رفلکت ها ، افزودن پرسوناژ انسان و ... از تکنیک هایی هستند که در این آموزش به آنها پرداخته خواهد شد.

برای دانلود آموزش در ادامه همراه باشید.

. آموزش پست پروداکشن فتوشاپ . . عنوان : آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ زبان : این آموزش از طرف سازنده بدون صدای گوینده منتشر شده است. نرم افزارها : فتوشاپ مدت زمان : 18 دقیقه و 38 ثانیه سطح آموزش : متوسط تا پیشرفته حجم فایل در حالت فشرده : 35 MB پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)   Download    

****

دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی

****

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

****

_______________________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.