15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن - سازه برتر



15 ایده‌ ناب برای طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی اتاق نشیمن,

15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

صرف نظر از این که شما فضایی وسیع و یا بسیار محدود در اختیار  داشته باشید، اندیشیدن درباره طراحی فضای اتاق نشیمن‌تان حائز اهمیت است. معمولا مبلمان سنگین بوده و شما دارای وسایل تزیینی و دکوری ظریف هستید، چیدن این موارد می‌تواد تنها برای لحظاتی مفرح باشد و بعد از مدتی سروسامان دادن به آن‌ها کار چندان مفرحی نخواهد بود.

به منظور کمک به شما در چیدمان فضای‌ در دسترس‌تان و الهام بخشیدن به خلاقیت‌تان ما در این جا پانزده نمونه اتاق نشیمن را نشان می‌دهیم که از آن‌ها تصویربرداری شده است تا چیدمان‌شان برای شما قابل مشاهده باشد.

.

1- یک مبل چند نفره و یک مبل دو نفره و فرشی با طراحی هندسی در وسط این عکس که از بالا گرفته شده است قرار دارد.

.

15 ایده‌ ناب برای طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی اتاق نشیمن,

.

2- استفاده از رنگ خاکستری و چوب قهوه‌ای کمرنگ کمک کرده است تا رنگ قرمز خودش را بیشتر نشان دهد، مانند رنگ قرمزی که در صندلی، کوسن‌ها و پتو به چشم می‌خورد.

.

 15 ایده‌ ناب برای طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی اتاق نشیمن,

.

3- این اتاق نشیمن ساده از رنگ آبی و طیف‌های بسیار آرامی از رنگ زرد استفاده می‌کند  تا رنگ و حیات را به فضا ببخشد.

.

15 ایده‌ ناب برای طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی اتاق نشیمن,

.

4- این اتاق نشیمن بزرگ و روشن به دو بخش عمده تقسیم شده است، بخشی برای نشستن و تماشای تلویزیون و بخشی دیگر که آرامش بیشتری را دارا می باشد مقابل شومینه قرار دارد و برای خلوت کردن و کتاب خواندن بسیار مناسب است.

.

15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,

.

5- اگرچه این اتاق نشیمن کوچک است، میز شیشه‌ای و فرش با طراحی چاپی  کمک به بزرگ‌تر جلوه دادن فضا نموده است.

.

15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,

.

6- فرشی که در این اتاق نشیمن به کار رفته است دارای سایزی بزرگ‌تر از استاندارد  بوده و جلوه‌ای خاص و برگزیده را به آن داده است و فضا را متعادل و ظریف نگه داشته است.

.

15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,

.

7- این اتاق نشیمن نشان می‌دهد که چگونه هماهنگی کامل مبلمان، فرش‌ها و سایر تزئینات می‌تواند سبب شود که فضا کامل به نظر آید ضمن این که حسی شبیه خانه را متبادر می‌کند. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . 8- پنجره‌‌ای با پنل چوبی و میز عسلی قدیمی و کلاسیک با مبلمان مدرن ترکیب شده است مانند مبل خاکستری، میز عسلی شیشه‌ای. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . 9- رنگ‌های کاملا خالص و ساده، پنجره‌های بزرگ و رنگ‌های گرم به این اتاق نشیمن حسی مدرن و درعین حال آرام‌بخش می‌دهد. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . 10- مبل‌های سفید با طیف‌های متنوع رنگ خاکستری نوعی جایگاه نشیمن مدرن در این فضای آپارتمانی خلق می‌کند. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . 11- پنجره‌های بزرگ، مبلمان ساده و تعداد زیادی کوسن به انی فضای نشیمن حالتی روشن می دهد که برای آرمش گرفتن فوق‌العاده است. فرش خاکستری کمک کرده است تا در این اتاق با شکلی عجیب و غیر استاندارد، مبلمان بتواند به خوبی بر آن قرار گرفته و هارمونی ایجاد شود. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . 12- فرش، صندلی و بالش‌های رنگ روشن با دیوار و مبل سفید خنثی شده‌اند که باعث می‌شود اتاق به نظر جالب بیاید تا این که فضایی عمیق و متفکرانه بیافریند. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . 13- نقاشی‌ای که بر دیوار نصب شده است تمام رنگ‌های به کار رفته در اتاق را با هم هماهنگ می‌کند و باعث می‌شود مبل‌های راحتی نارنجی به خوبی با دکوراسیون هماهنگ شود. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . 14- در فضای کوچکی مانند ای آپارتمان که تنها 312 فوت مربع است شما مجبورید  از فضایی که در اختیار دارید بهترین استفاده را بکنید مانند این که میز کارتان را به گوشه‌ای از مبل الحاق کنید اما در این عکس همان طور که می بینید میز کار با میز عسلی کوچک کاملا هماهنگ است. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . 15- در طرح طبقه باز تمرکز اتاق نشیمن باید حول فرشی باشد و این سبب می‌شود که مبل و صندلی دسته دار به نوعی در فضا حالت جایگیری بهتری  داشته باشند. . 15 ایده‌ ناب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق نشیمن,طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن, . منبع : contemporist.com ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر .

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————