دانلود مقاله سازه های پیچ و مهره - سازه برتر



دانلود مقاله سازه های پیچ و مهره,مقاله سازه های پیچ و مهره,سازه های پیچ و مهره

دانلود مقاله سازه های پیچ و مهره

مقاله سازه های پیچ و مهره که در 14 صفحه و با فرمت pdf آماده شده را در این مطلب برای استفاده کاربران عزیز سازه برتر قرار داده ایم. امروزه استفاده از سازه های پیچ و مهره ای در صنعت به نحو چشمگیري افزایش یافته به طوري که این سازه ها در گذشته فقط شامل سوله های صنعتی و مجتمعهاي پتروشیمی و سازه هاي مورد استفاده در صنایع نفت و گاز می شد . هم اکنون کاربرد این سازه ها در ساختمان های مسکونی ، اداري و تجاري که در شهرها نیز ساخته می شود با رشد چشمگیري روبرو بوده است.

.

مهمترین دلایل استفاده از سازه های پیچ و مهره اي

از مهمترین دلایل استفاده از سازه های پیچ و مهره اي در کشور هاي صنعتی عدم نیاز به جوشکاري زمان نصب سازه و در موقعیتهاي سخت همچنین سرعت بیشتر اجرا در محل نصب نسبت به سازه هاي جوشی می باشد . همچنین اسکلتهایی که در محوطه پروژه های ساختمانی تولید می شوند بخاطر محدودیت در تامین برق مکفی و بکار گیري دستگاه هاي جوش مدرن ( با نرخ نفوذ بالا و استاندارد ) ، عدم وجود ابزار صنعتی سنگین ، تیم هاي مجرب ، رنگ آمیزي و زنگ زدایی صحیح و … نه تنها فاقد کیفیت هستند بلکه کاملاً دست و پاگیر و داراي پروسه اي زمان بر هستند که بلاشک منجر به ایجاد ترافیک در معابر و تزاحم همسایگان می شود.

روش سنتی ساخت اسکلت در محل از لحاظ اتصال و برپایی نیز علاوه بر موارد ذکر شده هزینه بالایی از بابت جرثقیل دارد . با توجه به زلزله خیز بودن کشور ما و حوادث ناگواري که در سالهاي گذشته خصوصاً در بم صورت گرفت رویکرد و نگرشی جدید به تولید صنعتی و استاندارد اسکلتهاي ساختمانی پدید آمده است ، زیرا این نوع ساختمانها با طراحی خاص و اجرا بصورت صنعتی و مدرن ، مقاومت قابل ملاحظه اي در مقایسه با اسکلتهاي سنتی دارند.

نکته دیگر ، اقتصادي و پایین تر بودن هزینه تولید و نصب نسبت به روش سنتی معمول به صورت کلی است که در مواقع کمبود عرضه و افزایش قیمت تیرآهن درصدي قابل توجه میگردد . با توجه به گستره طراحی در تیر ورقها و سازه هاي پیش ساخته ، محاسبات فضا سازي و بارگذاري نیز با آزادي عمل بالایی صورت می گیرد. .

 /><a href=دانلود مقاله سازه های پیچ و مهره  /> <span style=رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 152 KB</span>

<span style=. ———————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی سوپر پانل و تری دی پنل

دانلود پاورپوینت سبک سازی در ساختمان

دانلود پاورپوینت کامل و جامع در مورد تری دی پنل

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن

————————————————————  width= فروشگاه فایل