دانلود پاورپوینت پانل های سه بعدی (3D Panel) - سازه برتر



پاورپوینت پانل های سه بعدی , پاورپوینت تری دی پنل , پاورپوینت 3d panel

دانلود پاورپوینت پانل های سه بعدی (3D Panel)

در این بخش از سازه برتر با یک پاورپوینت دیگر در خدمت شما کاربران عزیز هستیم ، عنوان این پاورپوینت پانل های سه بعدی بوده که در 40 اسلاید آماده شده و قابل ویرایش می باشد. در این پاورپوینت به مباحثی از جمله پانل های سه بعدی چیست؟ ، خواص پانل های سه بعدی ، انواع پانل های سه بعدی ، موارد استفاده از پانل های سه بعدی دیواری و سقفی ، مصالح روی پانل های مشبک ، مصارف پانل های تولیدی ، مزایای پانل های سه بعدی ، چند نمونه از استفاده سيستم نوين اجرای ساختمان با پانل های سه بعدی و ... پرداخته شده و مطالب کاملی در ارتباط با این مباحث بیان شده است.

.

پانل های سه بعدی چیست؟

1- هسته مرکزی که  معمولا از عایق پلی استایرن یا پلی اورتان و یا عایق پشم سنگ و بضخامت های 5 تا 10 سانتیمتر می باشد.

2- دو شبکه فولادی از مفتول بضخامت 3 میلیمتر، چشمه های 8×8  سانتیمتر  و  بفاصله 1 تا 2 سانتیمتر از هسته مرکزی قرار داشته و بوسیله  تعداد زیادی مفتول قطری  به هم  جوش برقی  شده اند.

این پانلها در کارخانه  به ابعاد مورد لزوم که نوع دیواری آن معمولا  1×3متری و نوع سقفی آن1×3 و80/0 × 3 متری میباشد تولید و سپس به محل نصب حمل میگردد  . پس از نصب از دو طرف در نوع دیواری، با بتن ریز دانه ویا بتن سبک به ضخامت 3 الی 4 سانتیمتر  پوشش   میگردد  و در نوع سقفی  پس از نصب، روی آن  بضخامت 5 الی 7 سانتیمتر بتن ریزی می شود.

.

انواع پانل های سه بعدی:

* پانلهای سه بعدی دیواری: 1- پانل سه بعدی دیواری باربر:

پانلهای دیواری بار بر را دردیواره سوله ها ، ساختمانهای صنعتی ، دیوارهای محوطه،ساختمانهای بدون استفاده از سازه فلزی یا بتن آرمه(که معمولا یک یا دو طبقه و برای انبوه سازیها می باشد) و ... استفاده می نمایند.

2- پانل سه بعدی دیواری غیر باربر:

پانل های دیواری غیر باربر را در دیوارهای خارجی و داخلی کلیه ساختمانهائی که دارای سازه فلزی یا بتنی هستند ، اجرا مینمایند و بدلیل سبک وعایق بودن و ... در برجها و سوله ها بسیار کار برد دارد.

* پانل های سه بعدی سقفی:

عرض پانلهای سقفی بین 80 تا 100 سانتی متر است  و ضخامت عایق پلی استایرن بکار رفته معمولا 10 تا 15 سانتیمتر می باشد. سقف ها بصورت تیرجه و پانل استفاده می شود و دیگر جزئیات طبق نقشه های اجرائی خواهد بود.

.  /> <a href=دانلود پاورپوینت پانل های سه بعدی (3D Panel)  /> <span style=خرید پاورپوینت پانل های سه بعدی (3D Panel)  /> <span style=رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> ۲٫۵ MB</span>

<span style=. ———————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی سوپر پانل و تری دی پنل

دانلود پاورپوینت سبک سازی در ساختمان

دانلود پاورپوینت کامل و جامع در مورد تری دی پنل

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن

————————————————————  width= فروشگاه فایل