دانلود پلان آپارتمان پنج طبقه همراه با جزییات - سازه برتر



دانلود پلان آپارتمان پنج طبقه , دانلود پلان آپارتمان , دانلود پلان

دانلود پلان آپارتمان پنج طبقه همراه با جزییات

در این بخش از سازه برتر پلان های یک آپارتمان پنج طبقه را همراه با جزییات کامل و برش های مربوطه برای دانلود قرار داده ایم. کاربری این ساختمان مسکونی بوده و شامل پنج طبقه مسکونی با پلان تیپ و پارکینگ و یک موتورخانه می باشد. گرمایش شوفاژها با استفاده از موتورخانه مرکزی تامین می شود و برای سرمایش هم کولرهای آبی در نظر گرفته شده و همچنین آب گرم مصرفی نیز از موتورخانه تامین خواهد شد.

نقشه های موجود در این پروژه شامل سایت پلان ، پلان اندازه گذاری واحدهای ساختمان ، پلان پارکینگ ، پلان اندازه گذاری انباری ها ، پلان مبلمان طبقات ساختمان ، پلان شیب بندی بام ، برش طولی ساختمان ، نمای جنوبی ساختمان ، جداول راهنما و همچنین دتایل دیوار خارجی ، دتایل پنجره دوجداره و دتایل جزییات سقف بام می باشد.

مساحت هر کدام از طبقات مسکونی در این ساختمان 146 مترمربع می باشد که 11.8 مترمربع از آن توسط فضای راه پله و آسانسور پوشش داده شده و از خصوصیات دیگر این واحدها سه خوابه بودن آن است ، ضمن اینکه ابعاد حمام های آن 2*3 بوده و این واحدها شامل یک پاسیو با ابعاد 2.80*4.30 می باشند. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده سایز جزییات این پروژه ، حتما فایل آن را در ادامه مطلب دانلود نموده و از آن استفاده نمایید.

.  /> <a href=دانلود پلان آپارتمان پنج طبقه همراه با جزییات  /> رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir  /> <span style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 1 MB

<span style=. ————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید. ————————————————————

دانلود پاورپوینت روشهای پایدارسازی گودبرداری ها

دانلود پاورپوینت نیلینگ چیست؟

دانلود پاورپوینت انواع روش های حفر تونل

دانلود پاورپوینت تونل سازی

دانلود پاورپوینت هبلکس بتن سبک یا بتن هوادار اتوکلاوی

————————————————————  width= فروشگاه فایل