فیلم معرفی نرم افزار تکلا استراکچرز - سازه برتر



تکلا , تکلا استراکچرز , نرم افزار تکلا استراکچرز

فیلم معرفی نرم افزار تکلا استراکچرز

نرم افزار تکلا استراکچرز (Tekla Structures) که مدتهاست در ایران با نام تجاری XSteel شناخته می شود، یکی از نرم افزارهای کاربردی و پرطرفدار رشتۀ مهندسی عمران می باشد. از این نرم افزار جهت ترسیم و مدلسازی سازه های فولادی و بتنی با جزییات بسیار دقیق استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیه مقاطع و المان های اصلی سازه های فولادی از قبیل ستون ها، تیرها، بادبندها، پله ها، صفحه ستون ها و همچنین انواع اتصالات با دقیق ترین جزییات را به صورت سه بعدی مدلسازی کنید و از آن ها نقشه های کارگاهی تهیه کنید. تهیه متریال لیست، نقشه های برشکاری بهینه، نقشه های مونتاژ المان های سازه ای و نقشه های نصب از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

عموماً در ایران کارخانه های تولید، ساخت و نصب اسکلت های فولادی، ابتدا نقشه های سازه خود را با استفاده از این نرم افزار مدلسازی کرده و با نقشه های کارگاهی به دست آمده از این نرم افزار، ساخت اسکلت فلزی (با اتصالات پیچ و مهره ای یا جوشی) را با دقت میلیمتری انجام می دهند. می توان گفت که عملاً تولید و ساخت اسکلت های فولادی در کارخانه ها بدون استفاده از این نرم افزار و تهیه شاپ دراوینگ، غیر ممکن می باشد.

یادگیری و استفاده از این نرم افزار محدودیتی نداشته و صرفاً مختص فارغ التحصیلان رشتۀ عمران نمی باشد و کلیۀ دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی دیگر و کلیۀ علاقه مندان به مباحث shop drawing نیز می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند. با توجه به رواج تولید صنعتی اسکلت های فولادی در کارخانه ها، آینده شغلی بسیار خوبی برای علاقه مندان به این نرم افزار پیش بینی می شود.

این فیلم توسط گروه مهندسی تکلا سازه پایدار که از همکاران سازه برتر است تهیه شده و در آن اندکی با محیط نرم افزار، گزینه های آن، کاربردهای آن و ... آشنا می شوید و در صورت تمایل و علاقه به یادگیری این نرم افزار می توانید آموزش های تخصصی و حرفه ای آن را از فروشگاه سازه برتر تهیه نمایید.

.

عنوان: معرفی نرم افزار Tekla Structures و کاربرد های آن

تهیه شده توسط: گروه مهندسی تکلا سازه پایدار

مدت زمان آموزش: 8 دقیقه و 32 ثانیه

کیفیت: HD

حجم فایل در حالت فشرده : 33 MB  /> <a style=دانلود فیلم معرفی نرم افزار Tekla Structures و کاربرد های آن  /> رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

.

————————————————————

برای دریافت آموزش مدل سازی سازه فولادی با اتصالات پیچ و مهره ای در نرم افزار Tekla Structures اینجا کلیک کنید !

برای دریافت آموزش مدل سازی سازه فولادی با جوشی در نرم افزار Tekla Structures اینجا کلیک کنید !

———————————————————— مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.