دانلود ابزار فارسی نویسی در اتوکد + راهنمای نصب - سازه برتر



فارسی نویسی در اتوکد , ابزار فارسی نویسی در اتوکد , دانلود ابزار فارسی نویسی در اتوکد

دانلود ابزار فارسی نویسی در اتوکد + راهنمای نصب

در این بخش از سازه برتر ابزار فارسی نویسی در اتوکد که توسط گروه مهندسین مشاور شیوا بُعد یزد تهیه شده را همراه با آموزش نصب آن برای دانلود قرار داده ایم. نقل قول: یکی از مشکلات نرم افزار اتوکد در تمامی نسخه های منتشر شده استفاده از نوشته های فارسی و چاپ نقشه هایی است که با فونت های فارسی کارشده است از این رو من و دوستانم در گروه مهندسین مشاور شیوا بُعد یزد تصمیــم به ارائه راهکاری برای استاندارد سازی این فونت ها و ابزاری برای اسـتفاده آسـان کاربران این نرم افزار شدیم با مطالعه و تحقیق روی نسخه های متعدد نرم افزار اتوکد به این نتیجه رسیدیم که استفاده از فونت های داخلی اتوکد راهکار مناسبی است بنابراین تصمیم به تولید ابزاری جهت سهولت تایپ این گونه فونت ها شدیم از آنجا که فونت های زیادی موجود است ولی سعی کردیم تا مناسب ترین و متنوع ترین آنها را جمع آوری و در قالب این ابزار ارائه نماییم که امیدواریم مورد استفاده و علاقه شما کاربران گرامی قرار بگیرد.

.

 /> <span style=دانلود ابزار فارسی نویسی در اتوکد + راهنمای نصب متنی

 /> <a style=دانلود آموزش ویدیویی نصب ابزار فارسی نویسی در اتوکد

 /> رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir  /> <a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

.

منبع: ma-shayanfard.ir

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد. برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید. ———————————————————— دانلود پاورپوینت روشهای پایدارسازی گودبرداری ها دانلود پاورپوینت نیلینگ چیست؟ دانلود پاورپوینت انواع روش های حفر تونل دانلود پاورپوینت تونل سازی دانلود پاورپوینت هبلکس بتن سبک یا بتن هوادار اتوکلاوی ————————————————————  width= فروشگاه فایل