آپارتمانی با دکوراسیون تنالیته رنگ های گرم و لطیف - سازه برتر



معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری

آپارتمانی دو طبقه با طراحی و دکوراسیون متفاوت. این آپارتمان نرمتر ، صافتر و پیچیده تر است که اینها از ویژگی های طراحی در عصر معاصر هستند. سقف بلند، پنجره های قوسی و دیگر ویژگی های جذاب طرح اصلی آپارتمان، توسط مواد طبیعی اعم از چوب، سنگ ، شیشه و فلز با جلوه تنالیته ای، حفظ و غنی سازی شده است؛ علاوه بر این از ترکیبات رنگ سرین، نورپردازی فریبنده و بافت غنی نیز بهره گرفته شده است.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

گرمی و حس رفاه طراحی که از این دکوراسیون القا می شود همگی در نتیجه استفاده از رنگ لطیف و طیف دار ، رنگ های خاکستری در هم پیچیده با رنگ زرد صامت و گل های رز آبی و خاکستری می باشد. استفاده از طیف گسترده منسوجات لوکس همانند فرش، پرده ها، صندلی های نرم که اشاره ای به رومانس قدیم دارد بسیار قابل توجه است. از سوی دیگر، طراحی مبلمان معاصر و اصیل است اما کاملا واضح و مبرهن است که از برخی آثار و قطعه های ادبی دهه 60 بهره گرفته شده است.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

طبق گفته های معماران، بسیاری از مبلمان و اتصالات مورد استفاده توسط کارخانه TEAM 7 تولید شده است. این کارخانه به تولید محصولات مدرن چوبی با کیفیت شهرت دارد، که به طور شگفت انگیزی مربوط به تمایل کارفرمایان به طراحی پالت طبیعی و اصلی است. این رویکرد شیک و زیبا با لامپ های واقعا با شکوه و نورپردازی مرتب ترکیب شده است. هر ساختمانی نقطه کانونی مختص به خود در نورپردازی موضعی را دارد.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

تاسیسات برنجی، مسی و کرومی فضایی ابری مانند و جادویی ایجاد می کنند که آغاز آن از اتاق نشیمن است و در ادامه به طبقه دوم که با قطرات شبنم کروی شکل تزیین شده می رسد. از لامپ های آویز پلاستیکی لولیتا (Lolita) در اتاق کودک استفاده شده است. کاربرد تاسیسات زیبا در اتاق خواب اصلی و استفاده از تجهیزات روشنایی فضایی دل فریب و منحصر به فرد به طراحی این ساختمان بخشیده است.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . . منبع : interiorzine ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر