آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ + فایل PSD - سازه برتر



[caption id="attachment_10061" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ + فایل PSD[/caption] در این بخش از سازه برتر با یک آموزش دیگر از پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه با علاقمندان هستیم. در این آموزش نیز در طول مدت 60 دقیقه یک رندر خالی از یک ساختمان ساده را پست پروداکشن کرده و در انتها به نتیجه فوق العاده ای خواهیم رسید. قابل ذکر است که فایل نهایی پست پروداکشن این آموزش با فرمت psd نیز در این آموزش موجود است و با استفاده از آن می توان به بررسی و تجزیه تحلیل آموزش پرداخت. برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش در ادامه همراه باشید. . عنوان : آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ + فایل PSD فرمت: MP4 زبان : English زمان : 60 دقیقه و 11 ثانیه حجم فایل فشرده  : 166 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download . .  

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.



  1. armin

    salam link ro check konid kar nemikone !

    1. محمد غفوری تبار

      سلام لینک رو چک کردیم و بدون مشکل دانلود میشه بعد از کلیک روی دکمه دانلود باید چند ثانیه ای صبر کنید تا دانلود شروع بشه موفق باشید